Όροι Χρήσης

Παράδοση προϊόντων
1. Τα προϊόντα που αγοράζει ο Πελάτης θα παραδίδονται στην διεύθυνση την οποία ο Πελάτης κατά την εγγραφή του δηλώνει ως διεύθυνση παραλαβής. Στον Πελάτη θα παραδίδεται επίσης αντίγραφο του τιμολογίου πώλησης και του δελτίου αποστολής. Οι παραδόσεις θα γίνονται επί αποδείξει, με υπογραφή του παραλήπτη επί των σχετικών εγγράφων.
Το ebroom δεν δεσμεύεται για την διαθεσιμότητα των πωλούμενων προϊόντων και δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση έλλειψης κάποιου προϊόντος. Η επικύρωση της παραγγελίας του πελάτη γίνεται μετά τον έλεγχο διαθεσιμότητας του προϊόντος σε εύλογο χρόνο την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Παράδοση εντός της Ελληνικής Επικράτειας 
2. Το ebroom θα κάνει τις παραδόσεις των προϊόντων μέσω των συνεργαζόμενων εταιριών ταχυ-αποστολής.

3. Η παράδοση μπορεί να καθυστερήσει:
α) Κατά τη διάρκεια περιόδων με μεγάλη εμπορική κίνηση
β) Εξαιτίας δυσμενών καιρικών συνθηκών
γ) Σε περίπτωση ανωτέρας βίας

4. Ο Πελάτης ενημερώνεται για το κόστος παράδοσης των προϊόντων τηλεφωνικά.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΩΝ

Ακύρωση εντολής πριν την παράδοση  (δικαίωμα υπαναχώρησης πριν την παράδοση)
1. Ο Πελάτης έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την εντολή ήτοι να ακυρώσει τη συναλλαγή αγοραπωλησίας πριν λάβει τα αγορασθέντα προϊόντα. Στην περίπτωση αυτή, ο Πελάτης αποστέλλει μία δήλωση ακύρωσης στο ebroom στην ηλεκτρονική διεύθυνση sales@e-broom.gr. To ebroom θα αποδεχθεί την ακύρωση μόνο εφόσον το (αγορασθέν) προϊόν/τα (αγορασθέντα) προϊόντα δεν έχουν παραδοθεί στην επιχείρηση ταχυαποστολής (courier) για παράδοση στον Πελάτη. Εάν έχουν ήδη δοθεί στην επιχείρηση ταχυαποστολής, τότε η ακύρωση θα θεωρηθεί ως επιστροφή των προϊόντων κατά τους κατωτέρω όρους.

Αλλαγή των προϊόντων μετά την παράδοση
2. Εάν ο Πελάτης δεν είναι ικανοποιημένος με την πραγματοποιηθείσα αγορά, έχει το δικαίωμα να ζητήσει την αλλαγή του αγορασθέντος προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή, ο Πελάτης μπορεί να αποστείλει ηλεκτρονικό μήνυμα - e-mail στο ebroom στην ανωτέρω αναφερθείσα ηλεκτρονική διεύθυνση, sales@e-broom.gr, ζητώντας την αλλαγή του προϊόντος με άλλο προϊόν της επιλογής του.
Εάν το νέο προϊόν έχει υψηλότερη τιμή από το επιστρεφόμενο προϊόν, τότε ο Πελάτης θα ειδοποιηθεί για να προχωρήσει σε νέα διαδικασία πληρωμής (για την πληρωμή της διαφοράς). Εάν το νέο προϊόν έχει χαμηλότερη τιμή από το επιστρεφόμενο προϊόν τότε το ebroom θα πιστώσει στον Πελάτη τη διαφορά σύμφωνα με τα αναγραφόμενα κατωτέρω.

Επιστροφή Προϊόντων μετά την παράδοση (Δικαίωμα υπαναχώρησης μετά την παράδοση)
3. Εάν ο Πελάτης δεν είναι ικανοποιημένος με την αγορά που πραγματοποίησε, έχει περαιτέρω το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν που θα αγοράσει και να ζητήσει επιστροφή του πληρωθέντος τιμήματος όπως προβλέπεται από την ελληνική νομοθεσία για την προστασία του καταναλωτή (δικαίωμα υπαναχώρησης από συντελεσθείσα πώληση). Στην περίπτωση αυτή, ο Πελάτης αποστέλλει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μήνυμα/e-mail στο ebroom στην ηλεκτρονική διεύθυνση που σημειώθηκε ανωτέρω sales@e-broom.gr, ζητώντας την επιστροφή του προϊόντος έναντι επιστροφής σε αυτόν του πληρωθέντος τιμήματος.

Προθεσμία για αλλαγή ή για επιστροφή προϊόντων
4. Κάθε αίτημα για αλλαγή ή για επιστροφή προϊόντος πρέπει να αποστέλλεται εντός 15 πλήρων ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Τα αιτήματα για αλλαγή ή για επιστροφή των προϊόντων μετά την περίοδο των 15 πλήρων γίνονται δεκτά μόνο σε περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων σύμφωνα με τον ελληνικό νόμο, βάσει των διατάξεων που εφαρμόζονται στις συμβάσεις πώλησης.

Όροι και προϋποθέσεις για την εγκυρότητα αλλαγής ή επιστροφής προϊόντος

Επιστροφή ή αλλαγή ολόκληρου του προϊόντος
5. Τόσο το δικαίωμα αλλαγής όσο και το δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος (δικαίωμα υπαναχώρησης από την πώληση) αφορούν ολόκληρο το αγορασθέν προϊόν και δεν μπορεί να ασκηθεί επί τμήματος μόνο του προϊόντος (π.χ. επί αξεσουάρ του προϊόντος).

Κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων
6. Η επιστροφή ή αλλαγή ενός προϊόντος δεν θα γίνεται δεκτή εάν αποδεικνύεται ότι το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί και θα επιστραφεί με χρέωση του πελάτη. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται (για επιστροφή τιμήματος ή για αλλαγή) στην αρχική τους κατάσταση, πλήρη και ακέραια και με την αρχική τους συσκευασία (περιλαμβάνοντας όλα τα αξεσουάρ, εγχειρίδια κ.λπ.). Δεν πρέπει να έχουν χρησιμοποιηθεί, να έχουν υποστεί αλλαγές ή να έχουν καταναλωθεί και οι ταμπέλες πρέπει να παραμένουν πάνω στο προϊόν.

Αποστολή των προϊόντων στο ebroom 
7. Η αποστολή των προς επιστροφή ή προς αλλαγή προϊόντων εντός Ελλάδος γίνεται μόνο μέσω της ίδιας εταιρίας ταχυαποστολής με την οποία απεστάλη το προϊόν για πρώτη φορά.  Ο Πελάτης αποστέλλει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μήνυμα/e-mail στo ebroom στην ηλεκτρονική διεύθυνση που σημειώθηκε ανωτέρω sales@e-broom.gr, ζητώντας την επιστροφή ή αλλαγή του προϊόντος.
8. Για κάθε προϊόν το οποίο επιστρέφεται ή για το οποίο ζητείται αλλαγή, ο Πελάτης πρέπει να περιλάβει κατά την αποστολή του αντίγραφο της απόδειξης της αρχικής αγοράς.

Κόστος παράδοσης για προϊόντα των οποίων ζητείται η αλλαγή
9. Στην περίπτωση προϊόντων για τα οποία ζητείται η αλλαγή, ο Πελάτης [δεν θα χρεώνεται] το κόστος για την δεύτερη παραλαβή του νέου προϊόντος που απέκτησε κατόπιν της αλλαγής.

Προϋποθέσεις για την επιστροφή προϊόντων
10. Σε περίπτωση μη εκπλήρωσης κάποιων από τις ανωτέρω προϋποθέσεις, το ebroom δικαιούται είτε (α) να θεωρήσει ότι το δικαίωμα αλλαγής ή επιστροφής δεν ασκήθηκε έγκυρα και συνεπώς να μη δεχθεί την επιστροφή ή την αλλαγή του προϊόντος είτε (β) (ιδίως στην περίπτωση προϊόντων που δεν επιστρέφονται άθικτα, που έχουν χρησιμοποιηθεί) να δεχθεί την αλλαγή ή επιστροφή και ταυτόχρονα να αξιώσει αποζημίωση από τον Πελάτη κατά την αξία των ελαττωμάτων του επιστρεφόμενου προϊόντος.

Επιστροφή τιμήματος
11. Μόλις το ebroom λάβει αίτημα επιστροφής ή αλλαγής προϊόντος και εφόσον τηρούνται οι ανωτέρω προϋποθέσεις, θα επιστρέψει στον Πελάτη το σχετικό ποσό. Για την επεξεργασία του αιτήματος απαιτούνται συνήθως χ εργάσιμες ημέρες. Ο Πελάτης θα ειδοποιηθεί μόλις έχει γίνει η πλήρης επεξεργασία του αιτήματος επιστροφής/αλλαγής. Στην περίπτωση που όπως προβλέπεται ανωτέρω το ebroom δικαιούται αποζημίωση για ελαττώματα των επιστραφέντων προϊόντων θα έχει το δικαίωμα να συμψηφίσει το σχετικό ποσό της αξιούμενης αποζημίωσης με το προς επιστροφή τίμημα.